Beoordelingen van AYF Döner Deventer

Recente recensies

4.0
Harold
21 maart 2025

Ouderwets goed

Melanie
27 februari 2025
a
24 februari 2025

Het Vlees en de lamachun waren koud. De friet in de donerbox was slap en koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Seyma
21 februari 2025

Ruim 3(!) op mijn eten gewacht. 2 keer gebeld om na te vragen waar het eten bleef, werd iedere keer aan het lijntje gehouden met “de bezorger is onderweg, kan ieder moment komen.” Daarnaast was het eten koud. Zonde, jullie zijn een klant kwijt.

Pascal Gerritsen
15 februari 2025

Veel te laat en ijskoud!!! Voorlopig niet meer!!

Floris
15 februari 2025
klaas
10 februari 2025

Bijna 2 uur moeten wachten op de bestelling.. niet leuk

Martijn
26 januari 2025

Bestelling niet compleet

Wolter kuiper
19 januari 2025

Veel te lang moeten wachten bijna ander half uur

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
16 januari 2025

Kwaliteit van het eten is altijd goed. De bezorgtijd is wel lang en het eten komt zo goed als koud en vochtig aan. Dat is erg jammer. Bezorger kwam pas 25-30 min nadat de bevestiging per mail kwam dat de bezorger onderweg was. Dat is gewoon te lang om het eten goed warm te kunnen houden.

Arzu
15 januari 2025

Ik heb een bestelling geplaatst om 17.48 en het eten was pas 19.48 aangekomen dit kun je toch niet maken oke dat het druk is begrijp ik maar 2 uur wachten op en bestelling! Denk dat ik hier niet meer ga bestellen

Emir Alic
13 januari 2025

Slechte staat eten was koud, niet vers! Patat was hard en koud. We moesten helaas kebab weg gooien omdat het niet vers was. Broodje was droog en hard. Helaas gaan we niet meer bestellen bij jullie. Bezorger heeft niet eens sorry gezegd voor zeer lang wachten.

Nvt
7 januari 2025

Bezorgtijd heeft wel meer dan 1 uur geduurd. Jammer is dit. Kwaliteit vlees was minder kreeg af en toe raar stukjes vlees die niet te kauwen waren

BGH
7 januari 2025

Top! Meer dan optijd geleverd en goed eten. Hier gaan we vaker bestellen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

joke
6 januari 2025

Het eten was heerlijk, alleen jammer dat er voor de 3dkeer geen broodje bij de soep was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

E Dikkers
6 januari 2025

Pas om 18:15 geleverd, terwijl 17:30 gevraagd. Alles was wel goed warm en heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Helgah Makarm
4 januari 2025

Lekker en best op tijd bezorgd.

Ilona
1 januari 2025

We kregen ons eten 2 uur na de bestelling. Ik heb 3 x gebeld. Naar een uur. En elke keer kreeg ik te horen dat de bezorger onderweg was. Uiteindelijk 2 uur kater kregen we ons eten en het was koud !!!

Niels
29 december 2024

Heerlijk eten en snel bezorgd!

Michel
24 december 2024

Netjes en smeken de smaak was weer lekker

Simmons
14 december 2024
Leona
1 december 2024

Besteld voor 18:15 bezorgen. Kwam een half uur later. Gezien de zondag rukte niet zo gek. Maar eten was aan de lauwe kant. Dat vind ik dan wel jammer. Kwaliteit van het eten verder goed zoals altijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danny
20 november 2024

Kwaliteit van Ayf Doner is altijd goed. Bezorging heeft wel 80 min geduurd.

Michel
15 november 2024
Dikkers
14 november 2024

Zeer smakelijk en echt de smakelijkste kapsalon die we tot nu toe gegeten hebben. We gaan vaker bij jullie bestellen. Complimenten! Als ook de levering was mooi op tijd, top!

Lous
30 oktober 2024

Netjes gebeld dat het iets later werd en het was erg lekker

Michel
27 oktober 2024

Was lekker, mag alleen wel meer doner en minder patat verder prima 👍

Criss
18 oktober 2024

Top

K
6 oktober 2024

het eten was koud

Anoniem
23 september 2024

3x Dönerbox besteld. Was lekker. Snel en warm bezorgd.

J.M
23 september 2024

Hoi, Op jullie eten is niks aan te merken dat is altijd heerlijk. Maar ik vind wel dat je steeds meer moet betalen om iets te bestellen, Als je alleen bent moet je zo wie zo voor 20euro bestellen. Nou dit vind ik teveel, zo kun je dus nooit alleen een broodje bestellen dat is erg jammer. Dus dat word niet meer bestellen bij jullie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans Lubbers
6 september 2024
Annet
17 augustus 2024

Het was erg lekker maar we moesten 2 uur wachten voordat het kwam. Om 21.30 uur nog eten is niet echt handig.....

Theo Geijsen
17 augustus 2024

Helaas weer geen saus.

Cynthia
17 augustus 2024

Het eten was lauw bij bezorging.

Hernandez
8 augustus 2024
Burcu
3 augustus 2024

De kip döner dĂŒrĂŒm is zeker geen aanrader, helaas hebben we deze niet op kunnen eten omdat het niet smaakte. Het lijkt alsof ze geen moeite doen voor bestellingen. Ik ga hier nooit meer bestellen.

Wijnand
1 augustus 2024

Twee uur moeten wachten, uiteindelijk kwam de bezorger veel te hard de straat in gereden en gaf al bellend de bestelling af. Het eten was redelijk maar niet zoals ik van Ayf gewend ben

Murat Erdogan
29 juli 2024

bestelling geplaats eten kwam lekker warm aan en op mooi op tijd aangezien het wel een eind rijden is. Bedankt voor het lekkere eten.zal zeker weer bestellen.

Marco Dinter
22 juli 2024

Bestelling gedaan om 17:45 ontvangen na 3 telefoontjes om 20:00. Maaltijden waren koud. Er is mij toegezegd dat ik wel een tegoedbon zou krijgen, daarover nog niets gehoord of van gezien. Ben benieuwd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mehmet
21 juli 2024

Duurde mega lang en eten was koud frietjes van kapsalon waren slap

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Shirley
17 juli 2024

Ik heb bijna 2 uur moeten wachten op mijn eten. Tussendoor gebeld en dan zeggen ze we zijn er mee bezig en dan nog een uur wachten

Akcan
17 juli 2024

20:30 besteld uur later nog niks. Achteraan gebeld en pas 22:05 mijn bezorging ontvangen. Erg balen te laat voor mijn werk omdat de bezorging later was!!

Ronald
14 juli 2024

Normaliter kwaliteit een 5! Vandaag was het eten lauw, daarom toch nog een 4

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Deventer
11 juli 2024
Michel
4 juli 2024
Peter
3 juli 2024

Vaak bij hun gegeten en altijd top kwaliteit, vandaag besteld en dat zsm was veel later dan een tijd kiezen. En toen het er was was het niet meer eetbaar, koude slappe friet koud broodje en lahmacun. Heel erg spijtig dit.

Ari
25 juni 2024

Heel erg lekker en grote porties, was heel warm nog bij de bezorging Top!!:)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Micha
16 juni 2024

Eten was super

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
7 juni 2024

Meer dan anderhalf uur moeten wachten. Maar goed, eten was wel prima

Carlijn
3 juni 2024

Zoals altijd, lekker gegeten. Goede porties, vers en smakelijk. Voor het eerst gebruik gemaakt van online bestellen, dit zal ik echter niet gauw vaker doen. 1,5u wachten op een bestelling (op een maandag en aangegeven zo spoedig mogelijk) vond ik behoorlijk lang. Een half uur na bezorging kreeg ik ook pas een mail dat de bestelling onderweg was (die niet live te tracken is). De bezorging is dus wat mij betreft een punt van verbetering.

Anoniem
29 mei 2024

Moet bijna 2 uur wachten. Als ik niet aangebeld, denk dat mijn bestelling niet komt. Slecht service. Ook Geen sorry gezegd.

Joke Meijerink
27 mei 2024

bezorging was jammer genoeg later dan de afgesproken tijd. De soep was bijna koud en de rest ook.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ronald de Weerd
27 mei 2024

Helaas voor de zoveelste keer het eten te laat bezorgd. Pas na bellen lijkt er gereageerd te worden. Dit keer een uur later bezorgd gekregen na de afgesproken tijd. Eten is zoals altijd prima!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Melanie
6 mei 2024

Eten koud, sla bruin en Aryan week over datum!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ietje
4 mei 2024

Ik heb een heerlijke Döner box gegeten!!😋😋

Nikkels
4 mei 2024

Eten was koud bij ontvangst en er was geen döner aanwezig in de lahmacun döner menu. Eten was ook een half uur later van de geschatte tijd, 1,5 uur ipv 1 uur. Helaas een gemiste kans.

gerrit lijnes
30 april 2024

top!!

henny poorterman
24 april 2024

Het eten was super lekker en een echte aanrader.Wij gaan vaker bestellen bij jullie.En ook de bezorging was super op de aangegeven tijd waren jullie bij ons

Ireen
23 april 2024
Irfan
20 april 2024

Drie uur lang gewacht voor een bestelling

Anoniem
20 april 2024

Bezorger kwam een half uur later dan de gevraagde tijd

Michel
19 april 2024

Lekker en snel bezorgd

Thierry
16 april 2024

Het eten is lekker maar de bezorging waardeloos. Nu diverse keren daar besteld maar vaak meer dan 30 minuten te laat

Y.K.
10 april 2024

Het hele pakket zat onder de siroop, alles was plakkerig. Het was verschrikkelijk

Anoniem
30 maart 2024
Anoniem
26 maart 2024

Altijd veel te laat met bestelling. Als bel waar de bestelling blijft op een nette manier dan krijg ik een asociale reactie van een medewerker door te zeggen ja iedereen wilt optijd eten dat gaat niet lukken etc. Het vlees kwam ook lauw aan maar was verder wel lekker. Ik heb hier zovaak besteld maar altijd te laat met bezorging.

Anoniem
24 februari 2024

De bestelling was op tijd bezorgd Het eten was goed warm en smaakte lekker

Dijkhof
24 februari 2024

17:19 online besteld met opgegeven levertijd van 18:45. Om 18:10 mail dat bestelling onderweg is , maar om uiteindelijk om 19:05 pas bezorgt te worden. Eten was ook nog lauw en patat van kapsalon slap / heel veelsla en bijna geen saus op kapsalon. Waarom denken jullie dat ik om 17:19 al bestel. Omdat ik dan verwacht dat het ook op tijd geleverd wordt.

Paul Peters
19 februari 2024

broodjes waren top, maar de hoeveelheid friet was wel erg weinig voor 4 euro.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvie
18 februari 2024

Altijd lekker !!!!

Kaya
10 februari 2024
Anoniem
4 februari 2024

Enige wat ik kan zeggen is kansloos

Mustafa Celep
1 februari 2024

Heerlijk gegeten..Snel bezorgd.. netjes verpakt..Complimenten.

Kimberly
22 januari 2024

Super lekker en goede service zoals altijd als we bestellen.

Anoniem
21 januari 2024

Keurig op tijd goed van smaak en warm

Martine
14 januari 2024

Snelle bezorging (op zondagavond!) en het eten was heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Michel
4 januari 2024

Lekker en goed. En netjes bezorgd

Jus
4 januari 2024

Het eten kwam mooi op tijd zoals was doorgegeven. Het was lekker warm en goed gekruid en heerlijk. Alleen hadden we voor 10 euro patat besteld en kregen 2 hele kleine zakjes, voldoende voor 2 personen. Ik denk een vergissing, want dat was wel heel erg weinig. Verder alles prima!

R. Meijerink
29 december 2023

Zoals altijd weer erg lekker

Mirsad
28 december 2023
Carmen
13 december 2023

Weer heel lekker

Yk
10 december 2023

Altijd veel te laat te laat te laat !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeannette
7 december 2023

Heerlijk eten en netjes op tijd bezorgd door een super vriendelijke bezorger.

Chris
6 december 2023

1uur en 45 minuten moeten wachten op bezorging. Rij afstand 5 minuten. 2 maal gebeld waar het bleef en toen was ons eten lauw bij bezorging.

Jocko
4 december 2023

Helaas was bestelling niet compleet! 2x kapsalon zonder sla! Was al thuis, dus niet meer terug geweest!Reeds mail gestuurd! Volgende keer graag beter!

Furkan KarakuƟ
3 december 2023
Karel Luttenberg
3 december 2023
anoniem
2 december 2023

het eten was niet erg warm wel goed van smaak

Rhea
1 december 2023

Het eten was lekker op temperatuur, netjes en goed ingepakt en smaakte heerlijk!

Sezenn
1 december 2023
Hamza
30 november 2023

Çok geç geldi

Kenneth De Haas
25 november 2023

Kip Doner was lekker maar het vlees was al niet meer zo warm bij bezorging.

S. Brons
24 november 2023

Bijna twee uur moeten wachten op twee lamacun ondanks de bevestiging dat er binnen een uur bezorgd zou worden.... ik snap dat het druk is maar beloof dan geen levering binnen het uur. Waardeloos!!

Michel
18 november 2023

Het was weer lekker, en snel bezorgd

Ilse
10 november 2023

Goede, knapperige broodjes, veel vulling, groente en vlees. Super volledige maaltijd met frietjes erbij. Aardig personeel

8
8 november 2023
Emir
5 november 2023

Alles was perfect alleen krijg je wel weinig knoflook.

Michel
28 oktober 2023

Was weer heerlijk

Renske
26 oktober 2023

meer dan genoeg eten en lekker